Nu har jag min alldeles egna blogg, äntligen!

Vad har jag för mål med min blogg då? hmm, klurig fråga..
Kunna skriva av mig och berätta om mina dagar och jag kan ju börja redan nu:

Jag gick och la mig med en suck igår för jag visste att klockan skulle börja ringa vid tio i sex och sen skulle Kitten ringa vid sex för att jag skulle hänga med som sällskap när han körde sin syrra till vetlanda till en hopptävling. Får istället ett mess tio över fem att hon är sjuk men att han ska åka iaf för att träffa Henrik, han den arga vakten på Harrys. Så jag hänger på iaf. Jag var lite trött, kan bero på att fönstret är öppet i köket och jag har undrat hela natten varför jag frös som en gris..!!
Dagen flöt på och jag tog snålskjuss till västervik till syrran. Nu är det hon som får ta hand om lilla hannahandikappad. Så himla segt med en hand alltså, kan ju använda höger lite mer nu när svullnaden lagt sig, men jag har desstu mer ont vid tummen nu, jävla läkare. Jag ska ringa och skälla på dom för så här kan jag inte ha det!
Nu kommer jag att gömma mig här till på torsdag tror jag, kom på att jag kunde ta snålskjuss med vakterna till vimmerby på torsdag. Jag är så jävla pank nu när det här hände!

Detta var väl en bra start med tanke på att jag är enarmad?

Love u darlings där ute ;o)


Var tvungen att fortsätta. I lördags, världens härligaste filmkyss upplevde jag då. Ja jag är ju faktiskt hemligt kär i dej. Vet inte om du brydde dej att jag försvann eller så. Men jag var tvungen rymma, jag letade lite efter dej sen men du försvann ju.. Ses vi helgen tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0