Försov mig typ.. isschh

Jaha, smart Hanna! Ställer ingen klocka och tror attt jag ska vakna tidigt. Jag skulle ju ringa sjukhuset.
Jaja får vänta tills i morgon...suck..
Satt uppe till typ halv två på msn igår... pratade med någon viss person... ryggmassage beställt, trevligt.
Jag har iaf fått lite information om hela "förråds grejen", det är skönt! Vi har rätt, nu jävlar! Mohaha!!
Vad har jag annars gjort hela dagen? Jo suttit framför datorn och badat badkar. Sen har jag varit och träffat Håkan, stackaren ligger på sjukhus. Det är ju inget kul.
Fan har inget att säga juh, jag skiter i det här!


martina, ser fram emot fredag..grr..

Kommentarer
Postat av: *PINGLAN*

Japp på fredag ja då du mwohahahahaha!!!!!!!

2007-04-10 @ 23:53:07
URL: http://krezan.blogg.se
Postat av: Håkan

Det var snällt att ni kom till mig. Saknar Max så mycket. Eventuellt släpper de hem mig idag.

Kramar / HPé

2007-04-11 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0