2011

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?

Jag skaffade min alldeles egena hund. Världens finaste Sture!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Emelie fick sin lilla Elvis och fina Ingela sin Juni. Det känns som jag missat någon mer. Ett psr arbetskollegor har även klämmt fram lite bebisar.

Dog någon som stod dig nära?

Nej detta året har jag fått behålla alla mina.

Vilka länder besökte du?

Jag som gjorde som alla andra åren, stannade i Sverige. Tragiskt.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

En framtidsplan som gör mitt hjärta lättare.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Midsommar. Då träffade jag Johan första gången. Då var jag inte alls intresserad (intalade jag mig). Sedan den 8:e augusti, då vi kysstes första gången. Nu vill jag aldrig vara utan honom. Min älskade man! Och såklart systers bröllop!

Vad var din största framgång 2011?

Att jag tagit tag i saker jag vill göra, skaffa hund, gått kurser och njutit av vardagen.

Största misstaget?

Man ska aldrig ångra något, men nu i efterhand efter allt som hänt med Pelle. Så ångrar jag att jag inte gick mer på magkänsla och avslutade vår relation så mycket tidigare än jag gjorde.

Bästa köpet?

Sture såklart!

Vad spenderade du mest pengar på?

Räkningar? Detta år har det tyvärr mest varit skulder, men annars Sture antar jag.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Sture, Johan, Zita, huset, våra familjer, naturen och att jag ser ljuset i tunnlen.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

"Dance so good" med Wakey!wakey!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Oj jag vet inte. Det är en blandning. Kärlek, Ja! Jobb, njee. Fritid, ja när jag väl varit helt ledig.

Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat mer hund, lagt mer tid på vänner. Jag saknar så många och många gånger varit mitt fel att vi inte setts.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Låtit mig bli överkörd, när jag vet att det inte alltid varit mitt fel.

Blev du kär i år?

Ja i världens finaste Johan!

Favoritprogram på TV?

Oj, jag bara halvföljer mängder av program...men mycket One tree hill blir det.

Bästa boken du läste i år?

Twilightserien

Största musikaliska upptäckten?

Wakey!wakey! och Hinder

Något du önskade dig och fick?

Oj, en familj som jag älskar över allt annat.

Något du önskade dig och inte fick?

Ja, tyvärr. Men nytt år, nya möjligheter

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Detta var det magiska 25:e året för mig på denna jord. På min födelsedag vaknade jag med Johan, åt lunch med mor och moster och på kvällen åt jag hemmagjorda hamburgare med Johan, Dessan och Robin. Dagen efter var det fest!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det finns det, men inget som ska skrivas ut här. Jag är tacksam över detta året har gett mig hur eller hur.

Vad fick dig att må bra?

Familj, hundarna och vänner.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Asså jag är inte så kändiskåt, men komikern Mårten är en favorit och Embre i Twilight.

Vem saknade du?

Mina vänner, pappa, farfar och John såklart

De bästa nya människorna du träffade?

Johan och hans familj!

Mest stolt över?

Att min syster gifte sig med sin Bosse! När jag stod vid hennes sida sim brudtärna fanns inga gränser för min lycka, stolthet och glädje.

Högsta önskan just nu?

2012 ska bli mitt och Johans år. Vårat kök och tvättstugan ska bli klart och att jag ska klara av alla mina mål jag satt upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0