Pluggeliplugg

Jag vaknade med ett lyckorus. Det gör jag oftast när min pojkvän kommer och myser ner sig i min nacke med mängder av pussar innan han ska jobba och jag har lite sovmorgon. Då blir jag alltid extra kär och jag vet att det där är min gubbe det ♥
Sedan låg jag i sängen och kollade ett avsnitt OTH och jag kan väl inte påstå att jag kände mig särskilt pigg.
Fick i mig lite frukost och sedan kände jag mig inte alls pigg.
Har lite feber och det känns minst sagt. Det är Torsdag och det innebär att det är pluggdag.
Det blir företagsekonomi B och matte på schemat idag. Och det är väldigt tufft och så behöver jag få in någon timme med Jägarexamen oxå.

Dags att dega en liiiten stund till innan jag tar tag i plugget.

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0