Jag älskar dej

På tå smög jag försiktigt in i sovrummet och det pirrade i hela kroppen när jag tittade på min sovande pojkvän.
Jag kröp upp och la huvudet på hans arm, gosade in huvudet i hans nacke och viskade:
- Jag älskar dej.
Han kysste mig lätt på pannan.

Det var första gången jag sa orden högt till en man på många år. 

Han vaknade med henne vid hans sida. Hans flickvän. Han kröp sig närmare och viskade i hennes öra:
-Jag älskar dej.
Hon kysste honom och viskade tyst och nyvaket:
- Och jag dej.

Det var första gången han sa orden högt till en tjej på många år.


Jag sa att det först av oss och det tog ett par dagar innan han sa det första gången.
Men vad gör det?
Jag älskar honom mer än jag någonsin älskat en man innan.
Och han älskar mig också ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0