Härliga söndag

Wiho.
Jag tog mig kragen, tvättade bort allt smink.
Satte på en kopp te och tog fram jägarböckerna och gick igenom morgondagens lektion.
lunchade lite hos svärmor i vanlig ordning på söndagar när Johan och svärfar snickrar.
Fick upp håret i en britneytofs och började städa. Det är tydligen inte en myt det där om att det inte är så jobbigt att städa om man gör det ofta.
Så får väl försöka göra det till en vana om nu min gubbslusk kan hjälpa till bara 5% åtminstonde med att  inte slänga kläder överallt (ja,jag är lika dåliga jag) och plocka i och ur diskmaskinen.
Nu ska jag bara få till lite tilltugg och göra mig lite anständig tror jag efter jag dansat loss med herr dammsugare och fröken mopp.
Bra söndag, känner ni inte det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0