Innan 121230 ska det vara klart

Jag har några mål att uppnå.
Det kan verka enkelt men det är en stor utmaning för mig.

- Klara jägarexamen (som by the way ger mig bara en massa drömmar om jakt och grejer. Härom natten drömde jag att jag skulle skjuta min första get som hade horn(?!) men bössan var inte laddad och i morse när Johan pussade mig hej då när jag sov så sa jag: -Vart ska du jaga idag?) Detta ska vara klart till Midsommar

- Klara Företags ekonomin och matten (jag måste verkligen ha avsatt pluggtid varje dag annars kommer detta inte att gå, jag känner mig själv för bra) Detta ska vara klart till Juli

- Börja med det där jäklans körkortet
(Elin är mer orolig på tanken med mig i en bil, än med mig på en skjutbana) Det ska jag ha börjat med i Maj och ett år framåt

- Hitta en plan för hur jag vill göra med företaget jag ska starta någon gång.

- Försöka spara undan pengar sakta men säkert (200kr ska in på spar konto minst plus att dricks ska inte längre röras) Det ska börjas med så snart som möjligt såklart

- Simma 2ggr/vecka eller annan motion
(vill ha en frisk kropp) Börjas med omgående

Ingenting är omöjligt sägs det och nu ska jag verkligen försöka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0