Om det sker, så ska det vara såhär.

Ska jag någonsin bli kär igen så har jag lite krav.

- Jag vill kunna känna tillfredställe att sitta uppe en hel natt med te och musik tillsammans, så som jag och Erik alltid gjorde.
- Jag vill veta att jag är så galet älskad som jag vet att jag är utav Pelle.
- Jag vill kunna festa och ha roligt som jag och Ruben hade med varandra.
- Jag vill känna mig lika töntigt och hopplöst förälskad som jag gjorde i Daniel.
- Jag vill känna att jag kan göra vad som helst för min partner, som jag kände för Benny.
- Jag vill känna att det klickar direkt, som det gjorde med Tobias.

Jag behöver någon som har allt det där, som håller ner mig på jorden och ger mig lite stryk som jag brukar säga.
Någon som lever sitt liv, men ändå har vårat tillsammans.

Men jag hungrar inte efter kärlek. Ska bli skönt att vara själv ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0