Bröllop

Störst av allt är kärleken ♥
Jag har inga bilder på brudparet, men jag gör en bildbomb på annat :)


Sture och jag tog bussen till bästa syster.


Bosse lastade skopan full med......en skitunge


En fruktansvärt söt skitunge som på denna bild som ser ut som världens snällaste och lugnaste unge:) Mosters vilddjur ♥


Jag och Sture byggde upp en ny gästsäng hos syster


Jag kollade in mina ben...som liksom inte helt kändes redo för att gå barbenta egentligen med alla blåmärken.


Sture var med och förberede inför bröllopsfesten


Man måste vara ren på bröllop



Mysigaste logen var bokad för festen


Mycket bus blev det


Och som tärna såg jag ut såhär



Och dagen efter såg jag ut såhär


Bröllopet var perfekt.
All lycka till min älskade syster och hennes Bosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0