Snygg skinka!

Dagen före julafton.
Min pojkvän är lite knäpp. Han frågade idag när han var hemma på frukosten vad som hände med den där julskinkan som skulle göras.
Jag svarade lite bittert: - Största anledningen till att jag ville göra den var att ha den i morgonbitti, men du skulle ju jaga då. Så jag sket i det helt enkelt.
Johan: - Men Hanna, jag bara skojade. Klart jag inte skulle åka och jaga julaftonmorgon.

Jag vet inte om jag ska skratta eller klia mig i huvudet och undra hur jag ska hinna med och göra en idag?
Ifs så tycker jag väl att herr jakt kan göra ikväll. Det vore spännande. Det är ifs spännade även om det är jag som gör den eftersom det vore första gången. Jag längtar tills nästa jul och då ska jag pynta och fixa. Mys mys mys!!

Nähä. Ta tag i köket kanske? Och rådfråga Johan om skinkan... blir nog bra det där... eller?
Jaja nog om det.


God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0