Vilken vecka som väntar!

Måndag: Morgonpromenad med Emma är planen. Men jag tror att min mor kommer sätta käppar i hjulet för det genom att kidnappa med mig till Korsberga för att packa och plocka sånt. Det måste faktiskt dock göras. Tänkte eventuellt träna på Friskis på kvällen.

Tisdag: På morgonen så beger jag mig till Vimmerby för att vid 12.00 fixa mina naglar. Sedan beger jag mig emot Viken för att prova ut kläder för modevisningen som ska gå av stapeln på Torsdag. Går för grymma Blinca igen. Sedan tar jag Elin i armkrok och går och simmar och solar. Sedan mysa med god mat.

Onsdag: Blir det mys med Noelle och det ska verkligen bli supermysigt. Vet inte vad jag ska göra på onsdagen och om jag tillbringar den i Viken eller Vimseby. Förslag?

Torsdag: Då blir det iaf Vimmerby för det är då det gäller modevisning. Kul!

Fredag: Beger jag mig till Eksjö för att umgås med Dessan. Långpromme och simhallen är lite av min plan. På kvällen så ska jag ut och äta med vårat skift från Findomo.

Lördagen och Söndagen är oplanerade än så länge

Men jag hoppas att mina planer störs av ett visst samtal och att jag får jobba lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0