Sjukisen

Min dator har strejkat hela dagen med att logga in här. Tjurdator!
Och jag som varit har sjuk och haft tusen saker att skriva om. Men det är självklart bortblåst nu! Men jag kommer befinna mig här på sofflocket i morgon med och hoppas på bättre tur då.
Ni får gärna ringa mig imorgon och underhålla mig lite :)

Imorgon ska vi gå och kolla in lägenheten igen. Det är bara jag och min mamma som sett den, så han den där som ska bo där med mig vill se den oxå tydligen. Kommer att bli bra det här!

Orken är inte mycket att ha här inte. P gör hemmagjord pizza och jag inser att jag lägger på mig ytterligare ett kilo bara ett titta på den. I morgon ska jag köpa massa frukt och nötter. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0