Barnvecka

Det är barnvecka här i hemmet.
Nej och jag är inte van.
P tog med sonen och tvättade bilen så jag fick lite ensamtid. Den dagen jag själv ska trycka ut en unge så beställer jag en son eller en grabbig tjej.
Jag är ju inte mycket själv alls nu för tiden med en pojkvän i handen som jag i stort sätt redan bor med och har haft en heltidtjänst i ett halvår. Men det är väl så det är livet. Tvåan är för liten för 2,5 människor iallafall om en av dom stora är van vid utrymme.
Mycket styr med att flytta och sånt. Samtidigt är jag arbetslös sedan i fredags. Än har jag väl ingen panik.
Men hoppas innerligt på ett visst samtal denna veckan. Håll tummarna för mig.

På tisdag ska jag fixa mina naglar igen, efter det åker jag till Västervik och min fina Elin. Vi ska prova ut kläder för modevisningen som jag ska gå på torsdagen. Så har någon lust att ses på tisdag en sväng så finns möjligheten :)

Jag väntar på att en annan karl ska ringa till mig oxå. Han skulle inte dröja med att ringa tillbaka men nu har det gått 2 veckor. Vi pratade om en fotografering och jag är pepp faktiskt.

Pojkarna är tillbaka så dags att ta tag i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0