Lite uppdate

Jo jag har hållt min kontroll bra. Men person nummer två som liksom var delaktig, tror han förlorade sin någongång.
Så allt är ett virrvarr som vanligt. Fast ändå är jag cool lugn vill jag nog påstå.
Visst fick jag frispel i lördags, det kan jag stå för. Det jag slängde ur mig, kanske inte var det snällaste och bästa tillfället. Men det var sanning och min kvinnliga sån där sida, säger att det är så. Punkt.
Men det blir ett snack om det hela lite senare.

Målet är först och främst att Sophie ska dyka upp på jobbet och ha ett möte med mig. Sedan jävlar ska jag springa härifrån. Då ska jag hem och hämta bikini för att sedan bubbla här på jobbet med folk från trapper. Det ska bli fint. Sedan ska vi ha tjejkväll, det ska bli fint som fan! Färga håret och sånt spännade på varandra.

Det är härligt på jobbet igen nu när vissa två fått sluta. Mer ansvar och många timmar. Men det är kul och lärorikt. Ger mig kontakter och sånt för framtiden, och det är aldrig fel har jag hört. Det kommer bli ett bra år när det gäller min karriär, det kan jag säga redan nu. Mer info om den får jag på onsdag.
Vi måste även ha världens bästa chef faktiskt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0