Ensamt i sängen.

Jag är vaken sedan typ en timme. Det tycker inte jag är okej.
Men vad gör man när sängen blir ensam och inte lika varm längre?
Trodde jag skulle sova som en stock denna natten. Men icke sa nicke tydligen. Såg verkligen fram emot att Mongo skulle kliva ur sängen och att jag skulle ligga kvar och mysa med mig själv i en tom lya och skön säng. 
Det är så mycket bättre att ha honom bakom min rygg, andandes i min nacke. Det är tryggt. 
Men jag vill inte vänja mig, även om det försent. Fortsätter vi såhär resten av säsongen kommer jag gråta tårar när jag kommer till huvudstaden och ska sova själv och så långt ifrån.

Min Stjärtis kommer jag nog sakna ännu mer. För där har vi en brud som kommer att finnas kvar. Hon är fin, mitt shotmonster (jaaa Sannis du kommer dricka igen och jag läääängtar efter våra tokiga fyllor).

Nähä sätta på en film i sömnlöshet kanske¨


Kommentarer
Postat av: Stjärtis

Du är min bästa. Och du kommer bli saknad av mig varje dag vi är ifrån varanda. Jag är lycklig som träffat en som du.

2010-02-05 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0