When it´s over.


Och vi stod utanför stället vi träffades och förstod inte varandra alls.
Vi avslutade med att vi vände ryggarna från varandra utan ett ord.
Du var nog mest irriterad och jag kan tänka mig att du var lättad samtidigt.
Jag var mest arg, ledsen och besviken.
När jag blir stor vill jag också bli känslokall.
Men igår kände jag mig lättad, det kändes avslutat.
Jag är svag för dej, det kan jag inte förneka.

Så visst kommer jag sakna när du ler och vinkar.
Sakna när du stannar du upp och säger "tjena snygging" på din skånska dialekt.
Hur du fachineras av min kropp och alltid får mig att känna mig fin.
Att somna på din mage när vi ser på film.
Så fort du vaknar ger du mig ett leende och slänger på dej dina miljoner kläder.
Din stutsiga fylla.
Jag kommer sakna att känna att det är vi. Du vet att det är vi som hör ihop denna säsongen.
Folk har lärt sig att vi är paxade, men nu ska det läras av.
Allt har ett slut har jag lärt mig.
Här är vårat slut.



Don´t play me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0