Mongostädning

Jag tänkte ha städat lite i mitt kaosliknande rum.
Lyckades iaf slänga spidermanbäddsettet i tvättmaskin.
Gjort mig i ordning för dagen, nu krävs endast motivation för att promenera till jobbet.
Oordningen i mitt rum passar mig rätt bra just nu, det matchar liksom min hjärna. För den är i oordning.
Det blir alltid en speciell doft i mitt rum om Mongo sovit här. Det är tanken att den ska städas bort.
Spiderman är först på tur att bli doftfri. Sedan My littel ponny. Han erkänner det väl inte själv, men han gillar flicksidan i min säng.
Sedan blir det väl dammning och sånt spännande.
Doften ska bort iaf. Hans strumpor är här oxå. Dom får han hämta själv faktiskt.
För jag ska försöka städa bort honom.
Han tar så mycket energi vissa dagar att jag blir alldeles matt. Andra dagar ger han mig så extremt mycket energi, och då är det ju bra. Men dom där dagarna han tjuvar på den är så jobbiga och tomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0