Lyckorus

Sitter på jobbet och gör ett snabbt inlägg. En snabbis.
Min blogg är en aningen snurrig. Mycket känslor och skit och ni som är här och läser missar ofta dom dagarna jag har lyckorus. Men så heter bloggen: Lite för ärlig och rätt patetisk....skrev jag rätt nu?
Som idag.
Jag är så fullkomligt skitglad och taggad för jag vet inte vad. Det rullar på och jag ler.
Det jag har oroat mig för att skett. Men nu har jag det konstaterat och då kan nog drömmarna lämna mig ifred en stund.
Jag är tillräckligt smart tro det eller ej. Men jag ger mig in på en ny spelnivå när sånt här sker.
Känner mig avslappnad och medveten igen. Nu kör vi.
Lite sanning och jag är med på banan igen.

Gårkvällen var precis vad jag behövde. En fylla med bästa Sanna. Sprit och jag är vänner igen, iaf för stunden. Så gårkvällen har gett mig energi för hela dagen. Arbetskollegorna funderar på om jag fortfarande är full. Jag stutsar fram. 

Dagen blev bättre av att Pudeln ringde och berättade att han och Oskar kommer på onsdagnatt. Dom är jävligt välkomna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0