Alone

Det är skönt att vara ledig. Skitskönt. Men, nu har jag tråkigt och är inte alls sugen på att kliva utanför dörren. Tokigt det där. Talar emot mig själv.
Skulle väl helst se att Mongo satt här i min säng glodde på en film och jag fick ha mitt huvud på hans mage. Det gillar jag. Mycket.
Men han jobbar och jag vet inte hur länge. Det kan också vara bra att inte sova ihop varje natt. Niclas hämtar mig vid sju i morgonbitti. Så det kan vara skönt för Mongo att slippa bli störd kanske.
Men jag vill nog hem en sväng i morgon efter morgon/förmiddagspasset och typ sova. Sedan blir det full rulle på kvällen för världens bästa Stjärtis i relaxen. Då måste hon och gästerna service som få.

Nu ska jag protestera emot att vara ensam och sätta på New moon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0