Älskade John

Det har gått 8år bror.
8år sedan du gjorde valet att lämna oss.
Jag var 16år då, jag är 24år nu.
Har gått från tonåring till vuxen kvinna.
Från min första ordentliga tonårskärlek till idag vara en såkallad bonus mamma.
Från drömmen att vara hantverkare till att lyckas uppnå ett annat mål: restaurangchef.
Hade din inverkan i mitt liv gjort mina val annorlunda, eller hade jag varit där jag är nu?
Du hade varit stolt över din älskade lillasyster, jag har alltid varit stolt över dej.
Vet du hur många människor i din omgivning du än idag påverkar?
Dom älskar dej för den du var, för den som lever kvar i deras minne. 
Dom minns en kille med en strålande glimt i ögat och rolig prick.
Kom tillbaka till mig.
Jag vill inte att mina framtida barn ska vara utan sin morbror. 
Jag vill inte vara utan dej.
Varken igår, idag eller i morgon.
Jag har alltid sagt att saknaden aldrig blir mindre, men man lär sig att leva med den.
Jag är expert nu.
 
Jag älskar dej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0