Ruta ett igen...

Jag och Agge hade en lya pågång. Det sket sig med den i sista stund
Jag hade ju en på gång i Hallomberget och jag trodde att jag hade den.
Men nej då, skrev han kontrakt med någon annan. Va fan?!
Så tillbaka till ruta ett igen på fronten. Det suger att leta lya i Stockholm.
Jag gillart inte alls.

Tommy har fått byta skift, och det suger hästpung totalt! Jag kommer sakna min nallebjörn något alladeles enormt. Han är den bästa att ha vid min sida på det där stället. Vart fan är ogillaknappen?!
Men jag har ju Emelie, det är lite plåster på såren och Ingström kommer tillbaka.

Dessutom blev inte helgen som den borde i Hjo.

Jag kände mig riktigt ledsen och ensam i natt på mycket länge. Jag är inte van vid att sova ensam i ett hus/lägenhet överhuvudtaget längre.

 Det är lite kömpigt för fröken med mycket i huvudet just nu. Är lite rädd och vilsen.

Vill till huvudstaden, men det är någon som har börjat närma sig min hand och han liksom gör att jag blir nyfiken. Tappar tempot över att vilja fly.....och det är lite konstigt. Men jag tar ett andetag i taget och försöker slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0