I love it.

Sitter på X2000 mot Malmö, färden började i Motala där jag tillbringade fredagskvällen/natten.
I Malmö, eller ja utanför någonstans så kör jag och Aggebaggebus ikväll. Ska krama ihjäl den donnan när jag ser henne. Sjukt länge sen nu sedan jag såg henne!
Ikväll hägrar det Salitos igen och även L.O Smiths Ginfläder/Monster. Även Jägermeister kommer befinna sig p stället, så det är väl bara att köra. På med bikini och skaka rumpa!
Förgående kväll, alltså fredag var grymt! Ellie är grym. Vi körde lättklätt med shorts och bikiniöverdel... Går jag ner ett kilo tror jag, så är jag i hamn sen. Av med kläderna!
Har även ett projekt pågång, ett event. Det ska vara min huvudvärk denna veckan.
Ska blanda in bra folk och det bästa företaget jag känner i det hela.
Jag har en känsla av att min höst/vinter kommer bli grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0