Götelaborg i helga

Sitter nyduschad och mysig i mina nya pyjamasbyxor och väntar på P.
Ska packa lite inför helgen när han anlänt som är snart :) Var bara tvungen att måla tånaglarna så att dom är fina.
Det kommer nog bli en alet bra helg.
Åker till Göteborg i morgon efter att börjat dagen med att göra mina naglar, shoppat snabbt i Jönköping och blivit sminkad av Lina.
I Göteborg väntar Ellie och vi ska festa och fira December. Tror på att det kommer bli en galen kväll.
Shopping och massa fika måste hinnas med oxå såklart.
Antar att det kommer finnas såndär "nykär-längtan" efter P med. För den mannen har kommit och satt mitt hjärta i snurr på riktigt.
Försöker kanske blogga i helgen. Annars satsar jag på att göra det med bilder kanske på måndag typ?

Ha en fin helg. Min kommer vara totalt galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0