I´m back, we are back.

Jag saknat denna bloggen. Konstigt att man kan det...sakna en blogg.
Men nu är jag här igen efter 10 månaders uppehåll. Jag trivs ju här att skriva.
Och när jag läste nu på morgonkvisten i den så satt jag med ett leende och saknade tiden som var förra sommaren.
Jag vill ha tillbaka mitt sätt att skriva och min passion för det. För om jag vill, så kan jag. Så är det faktiskt. Mycket har hänt under dessa få månader. Jag har flyttat, varit in love och blivit dumpad och sårad. Allt är i sin vanliga ordning. Jag är nog bara mer målinriktad idag och satsar mer på min "karriär".
Fast nyinflyttad singel bjuder på en hel del här uppe i huvudstaden. Och idag ska jag förmodligen ha min första dejt om herrn inte lyckas sova bort mig eller glömma bort mig.
Sånt har ju hänt :)

Så nu kör vi...okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0