medvetet naiv.

Jag har slitit bort min förstärkning på mina naglar (billigt). Dom är inte vackra just nu.
På min vänstra hand ser man spår av ett rött läppstift från gårdagen (jävligt bra hållbarhet)
Brevid finns ett nummer, man ser knappt siffrorna. Men dom är där. Numret går till en viss person.
Han som fått pryda meningar här i bloggen på senaste.
Idag fick jag det bekräftat att han var den jag trodde han var, men som jag blundade för. Jag låtsasde inte om det och hoppades att vi var något bra.
För jag är medvetet naiv. Jag förstår det hela och är inte blåst. Jag bara ignorerar det hela. Måste prova själv. Trycka på fel knappar och se vad som händer och om jag kan laga.

Oftast. Alltid. Kan jag inte laga och det blir sällan som jag vill på den biten.
Låta mitt hjärta styra något mer i mitt liv, ja det var sista gången iaf.

Jag ska käka knäckebröd nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mig gav du bra tipps för att jag skulle få den jag idag älskar. varför följer du inte dina egna råd? ha det bra

2009-11-12 @ 07:40:28
Postat av: machuna

Alltså det är skrämmande va lika vi tänker.Det skulle kunnat vara jag som skrivit det där inlägget.

2009-11-27 @ 14:00:51
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0