med röda läppar

Dagens sötaste: Min första kund i dag var den sötaste på hela dagen. Hon tyckte synd om mig att det var söndag och att jag jobbade. Så hon gick och köpte expressen till mig. Hela gesten var liksom fin.

Dagens skönaste: Under mitt förkläde har jag haft mysbyxor.

Dagens ilska: Vad hände med mina timmar? Jag lämnar det där.

Dagens pepp: Jag kanske kommer att bli sminkad när Marcus ska fota mig i veckan. Jag är så peppad på det. Denna gången blir det ett roligt tema. Och alltid kul att få någon som sminkar och fixar. Tjejen går en intensivkurs som make up artist och är jävligt begåvad av det jag sett.

Dagen buuuu: Lyssnade nyss, snabbt på Idol och fick höra han Eddie sjunga Takidas Curly sue. Fy helvete vad han förstörde den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0