Målchans

Ja jag är en intensiv människa. Undrar om jag alltid varit det eller om det har med mitt förra förhållande att göra?
Hur jag tänker runt det, tänker jag inte gå in närmare på.

Min kväll igår var fin. Tuttifrutti är ett bra sätt att trösta sig på, bra smak.
Mina lediga dagar är över nu och jag ska infinna mig på jobbet vid 15.00 igen, 1 vecka kvar. Det är sorgligt och kul på en och samma gång.

Skrev ett mail i morse över mobilen och jag kollade över det när jag kom hem nu mitt på dagen och jag är imponerad. För jag avslutade det så jävla bra. Tror jag lät fingrarna och hjärtat bestämma sista meningen. Men nu kan jag verkligen inte göra ett skit mer.

Finaste kommentaren igår:
- Jag är ingen svår match.
- Men det är nog ingen som gör mål iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0