fix och trix

Varit ledig hela dagen. Tvättat 3 maskiner med svarta kläder. Då är det ju Marcus kläder oxå... men alltså iaf, 3 maskiner med samma färg. Det är sjukt.
Det är mycket trix och fix nu inför allt med resan till småland, mina 2 veckor där och resan till Lofsdalen. Så mycket som ska hinnas med att göra och folk att träffa. Jag vill ha minst 3 veckor att åka runt på.
Men blir väl ett Jägerevent den 21:e nov, åka till västervik den 22:e och åka till Vimmerby den 24:e. Packa lägenhet i en vecka typ och flytta saker till Vetlanda. Måste till Västervik för att träffa folk med. Hur tusan ska jag hinna med? Sedan packa och sånt inför Lofsdalen.
Försöker uppdatera i morgon igen. Sovdags.


Kommentarer
Postat av: Nåäl

Sjukt längse sedan jag kommentera denna bloggen...

Kul kul många minnen här... både bra och hemska.

Men vi får se till att få ihop det. Nu är jag sjuk också till råga på allt skit.



UCH

2009-11-10 @ 08:40:00
URL: http://my.opera.com/jobbadog/blog/
Postat av: julia

Nu var du inte snäll.. Fick ångest. Nu är det bara att börja tvätta för mig också. Ha en toppen dag!

2009-11-10 @ 08:46:36
URL: http://carlgren.blogg.se/
Postat av: Hoffen

Ja denna bloggen betyder faktiskt en hel del. Det är som sagt måååånga minnen i den.

Saknar dej!

2009-11-10 @ 12:48:50
Postat av: julia

Sv: Aj då är det så illa. Jag har lyckats få in mina två nu. Nu skall det bara torkas och vikas!

2009-11-10 @ 13:26:36
URL: http://carlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0