Fina anonyma, du gör mig nyfiken.

Fina anonyma.
När jag klickade in på min blogg och jag såg att jag fått en kommentar, så var första tanken:
Vem ska nu bråka.
Men.
Så hade du skrivit så fina ord. Och jag undrar vilka var mina kloka ord?


Jag jobbar såna där helvetes pass just nu och resten av helgen. Jag tror dom ska ta all min kraft sista tiden nu. Jörgen påpekar hela tiden att jag är ung.
Jobbat 13 timmar idag och i morgon så jobbar jag 09-02 kan jag gissa på. Sedan är det bara att starta dagen vid 10 på lördag igen.
Men det är okej. Jag är snart ledig i 2 veckor. Det blir mys och förtvivlan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en vän till dig en gång i tiden. du sa hur jag skulle göra för att få den killen på fall och nu har jag min prins för livet. de bästa råd du gav mig

2009-11-13 @ 00:09:54
Postat av: Anonym

men tror inte du vill veta redig allt ändå men du va bra råd =) tack för du kallar mig "Fina Anonym" det värmer lite småt med det första ordet

2009-11-13 @ 00:11:25
Postat av: Erica - makeup & skönhet, mode m.m.

svar: tack, vad snäll du är, jag hoppas det ! :)

2009-11-13 @ 16:08:15
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0