en snabbis

Håll tummarna för att Marcus inte får jobba på onsdag. För gör han inte det så blir det fotografering med möjlighet att ha en make up artist. Ska bli himla kul, verkligen. Är peppad.
Dock om vi ska göra det enkelt för oss då det är lite bilbrist så kanske vi fotar utanför porten typ. Där bygger dom ett nytt hus, så det är fullt av byggarbetare som publik. Det är lite skrämmande tycker jag.

Har äntligen fått tacos i min mage, det har jag längtat efter i säkert 5 månader. Det var så jävla gott! dagen har spenderats på sofflocket. Det förtjänade jag.

Blir ledsen när folk dömmer en efter ens yrke. Det suger faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dömer aldrig du folk då? en del kan förändras

2009-11-17 @ 07:40:16
Postat av: Anonym

Jag dömer folk varje dag. Men denna historian är längre än vad jag skriver om och man kan döma på olika sätt.

2009-11-17 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0