Jag trodde vi älskade varandra?

Mintu och jag.
Jag trodde faktiskt vi var vänner. Bra vänner. Jag säljer mycket mintu, rekomenderar mintu.
Gillar mintu.
Men.
Mintu är elak. När mintu ska få komma i min mun och jag sväljer så duktigt.
Ja då ska den avslöja en massa saker om mig. Gör så att jag säger konstiga saker.
Är det vänskap?

Jag har några fina citat och tillfällen som förklara vad mintu gör med mig:


Första gången var i våras. Jag har gått av mitt pass tidigare. Så jag ställer mig på andra sidan baren.
En öl och en 6:a minut. Sen var jag igång. Borta.
Det var den kvällen jag av någon anledning började prata med Kalle, Benny var dryg och vägrade ta mig i hand.
Ett gammalt ligg dök upp (så gammalt att det var typ 1,5 år sedan vi rullat runt sist). Det blev snack om att bygga om trampbåtar till motorbåtar. Var lite pågång att vi skulle åka till Nossen (?!?), men det slutade i en dimma av sex. Dagen efter vaknade jag upp med brännsår på armbågen efter ett lakan och han hade rivmärken på ryggen (jag hade inte ens långa naglar, dom var ultrakorta). Två stupfulla personer som ska sexa loss... jag säger inte mer än så (kan vara för att jag inte minns mer än så också)

Andra gången så hänger Kalle med ut och ska dricka lite. Några glas vin innan Harrys. Sedan en cider och en 6:a minut. Sen var jag kvällens underhållning på uteserveringen. Kalle och Linus sitter vid ett bord, jag står upp. Ume står bakom mig och han snackar med någon. Alla på utserveringen står med ryggen emot vårat lilla gäng och alla är uppe i sina disskutioner. Även vi. I en disskution om hur fel jag kan säga ibland. Då säger jag den fina meningen mitt upp i allt: - Då sa jag att man kunde göra mycket med mitt rövhål.
Och hela uteserveringen blev tyst.

Tredje gången hade jag begett mig till Linköping för att festa med Ume. Han visste mintuhemligheten. och vad serverades hela kvällen? Just det, mintu. När kvällen började ta slut, lyfte jag på luren och ringde Benny. Hur många gånger och hur högt jag berättade för honom att: Jag kan två saker, suga kuk och blanda drinkar. Något mer kan inte jag. Det vet inte jag. Men många. Och ja,jag kan lova att jag fått höra det ett antal gånger nu efteråt.

Fjärde gången (igår) så ville jag ge järnet tydligen och det blev mintu och tequila. Kalle överaskade oss genom att entra Paladium och jag blev glad att se honom. Det första jag kläckt ur mig är: Jag är inte bra på att ligga längre....jag kan bara suga kuk och blanda drinkar.

Varför detta tjat om suga kuk och skaka drinkar har jag inte en aning om. Men kul har jag och bjuder på mig själv...Det ska ingen komma säga att jag inte gör. Men är detta vänskap/kärlek mellan mintu och flicka ska vara?










Kommentarer
Postat av: Linus

Kan ärligt säga att efter att ha läst denna texten så istället som du trodde , att jag skulle inse att du var en sämre människa eller få något agg mot dig... så bara gillar jag dig mer och mer. Du är ärlig och det väger tungt! Dessutom ser jag dig precis som den människa & person du är , inget att misstycka - allt att gilla!

2009-11-30 @ 01:25:00
URL: http://linusleandersson.com
Postat av: Joelbitar

tråkigt att man inte fick uppleva något av dem 2 alternativen . hoppas du har det gott

2009-12-21 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0