Mysiga stunder

Har haft två slödagar måndag-tisdag. Idag tog jag mitt arsle till stan. Mötte Darya på stan för en fika. Det var jättemysigt.
Sedan övergav hon mig och jag begav mig till BR leksaker. Pratade med Ted i telefon och han ska göra potatismos åt mig när jag kommer till viken. Och Teds potatismos kan vara det bästa faktiskt...eller kan och kan, det är det bästa jag någonsin ätit! Jag erbjöd mig göra för eller efterrätt...tror det blir efterrätt. Gottit!
Pratade med Lisa efter det och disskuterade julklappar till pojkarna. Max fick tekniklego, en bil..skitcool! Arthur, han fick en skallra och tuggbilnycklar. Mina killar!
Fortsatte att strosa runt lite på stan och avslutade med att sitta espresso house och dricka en varm choklad och det var så mysigt. Jag satt själv, kollade på folk och liksom bara njöt. Stockholm kommer vara saknat.

Nu äter jag Häagen-Dazs Strawberry Cheesecake och tittar på Bonde söker fru. Det är mitt första avsnitt denna säsongen, och det verkar inte så spännade.
Jag ska mellan nio och tio städa och fixa, innan Paradise hotel. Där har vi komedi!

Lilla Arthur och fina Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0