Har en del planerat

Helgen

Fredag:
Thorstenbesök, lite fix. 19.00 middag
Lördag: Thorstenbesök. Systembolaget. Fix. Bli full.
Söndag: Thorstenbesök. Bakfull Fix? 15.30 Hundkurs, personsök



Nästa vecka händer detta:

Måndag: 16.00 Fixa naglar och ögonbryn (jag ska bli tjej)
Tisdag: Besöka Windy och fixa lite. Sen gå till bussen och åka till Mariannelund, bli upphämtad av Mamma. Tillbringa kvällen i Skede.
Onsdag: 09.02 ta bussen till Vetlanda, framme 09.20. 10.00 gaddningstid. 14.12 ta tåg till Nässjö, Framme 14.43. Leta upp en vit merceds skåpbil och åka på arbetsintervju. Senare umgås med A, eventuellt en öl på puben.
Torsdag: Upp tidigt tidigt och ta ett tåg mellan 07.00-08.00 någon gång (Om mamma nu godkänner min plan, annars åker jag hem snällt på onsdagen efter intervjun) Sen beger mamma och jag oss till Västervik och fixar i min lya. OBS: GRATTIS MAMMA PÅ 51ÅRS DAGEN! Ut och äta med mamma eftersom det är hennes dag.
Fredag: Fixning i lyan.
Lördag: Oplanerat (vet ej hur länge mamma är kvar)
Söndag: Oplanerat (vet ej hur länge mamma är kvar)

Uppdaterar efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0