Morgondagen är planerad.

Jaha nu är jag nyduschad och ser på Idol 2008 repriser på TV400.
Tänker på planering för morgondagen, jag har struntat helt i min lya i helgen. Dumma jag.
Men i morgon har jag ställt klockan på 08.00. Tänkte gå upp då någon gång och kanske kolla en soltid. Smita in på Hemköp och fråga efter banankartonger. Hem och fixa mitt kök och toalette, det är morgondagens mål. Sen på eftermiddagen så ska jag till Evelina och fixa mina naglar, så jag ska bli fin som fan.
Måste förbi väskaffären också inne på våran minimala galleria här i stan. Hon som äger affären skulle iväg på någon väskmässa och förmodligen köpa hem lite sminkboxar. Ni vet sådana man sätter på resväskan. Känns som en bra inverstering och behövlig.
Så det blir att spendera i morgon igen.. suck.

Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0