Barslyna och Bonde söker....

Jag sitter helt nyvaken och lite seg. Jag har dragit ut täcket till soffan, med plan att han den där kunde få fortsätta sova medans fröken rastlös sysselsätter sig själv. Men icke, han är tydligen lättväkt?
Det är sällan jag har täcke i soffan, men det är mysigt och söndagsnivå på det och man känner att man kan bo på soffan hela dagen och bara vara förslappad.
När jag vaknade undrade jag om jag kankse var bakfull, men jag tänkte igenom det en snbbis och insåg att det vore rätt otroligt. Det är nice.
Eller i för sig, killen idol gjorde ju en låt om att han blev på sin coca cola. Så varför inte? A kanske lurade mig igår? Vilken jävel. 
 
Just det min nya yrkestitel efter bartenderutbildningen blir: Barslyna
Söker man på det så får man upp förklaringen: Ölhora med parasolldrinkar som intresse men med inslag av kukintriger

Jaha bartender utbildningen är inbetald och så nu. Toalettepapper behöver jag inte stå för men handdukar och sånt. Ska bli spännande som fan detta. Lillhanna i Göteborg, jag kommer kanske inte hem levande. Så sakna mig gärna och kom på begravningen (även om kistan är tomm, eftersom jag är inlåst i en källare och ingen har hittat mig och tillslut tagit förgivet att jag är död).

Såg ni Bonde söker bög..öhh jag menar fru igår?
Kommer ni ihåg i början av året att jag träffade någon från Vetlanda, men det tog nog slut efter 2 veckor. (ovanligt när det kommer till mig?)
Om ni såg Bonde söker fru så kommer ni säkerligen ihåg den extremt nervösa Tobias som var inne hon bonden Hanna 21år? Det är han som jag dejtade :) Han är rätt blyg och nervös det vet jag ju, men det är sån han är. Och han är verkligen hus snäll och go som helst. Så nu får ni följa jakten för honom och se om han lyckas få henne på fall :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Lisette

Nu har jag också hittat hit din barslyna=)

Puss=)

2008-10-17 @ 14:12:15
URL: http://www.lisette.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0