torsdag

Idag när jag vaknade till lite så kröp jag över till andra sidan och gosade in mig där.
Jag blev rätt besviken när jag insåg att det var mitt extra täcke jag gosade med...ja som sagt, man vänjer sig så fort.
Det är nästan så att jag längtar efter att få sova i en 90cm säng som det säkert är på skolan. Så att jag inte får så mycket utrymme att röra mig på och "leta" på. Ska bli oerhört spännande att dela rum med massor av andra människor.

Har räknat lite på mina månaders kostnader och jag blev så glad över att jag beslutade mig för att säga upp lägenheten. Dom är så låga nu så att det är helt godkänt faktiskt. Känns skönt. Ska ringa A strax och väcka honom och sedan fixa mig. Idag har jag nageltid. Sen ska jag sprinag ärenden som måste ordnas kattmat och 60års present till Bosse och sånt där.

Ha det fint babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0