Laddad

Ja jag borde kanske ha kommit längra med min lya, det vet jag oxå.
Jag har en del att fixa med i morgon, men det mesta är att bara slänga ner i kartonger faktiskt.
Förutom dom där jävla tallrikarna och glasen. Men jag gör det i morgon när grabbarna jobbar klart.
I morgon blir det att gå upp tidigt minsann. Och sen blir det full fart hela dagen och kvällen och resten av helgen oxå för den delen ska jah lova. Men men.
Sunpink och jag ska köpa en vattenmelon i morgon och fylla med sprit :) Här ska det bli fylla på lördag. Bra plan va? Vara så full så att jag inte minns något sista kvällen i viken på en evighet. Hehehe, bra plan.
Jag och Holma ska shotta och hans ska dansa på borden, det ska jag allt komma ihåg.
Nej men jag ser fram emot helgen med Sandra och grabbarna.

Känns lite jobbigt att lämna en del människor här, eller rätt många. Ni som jag umgås med mest. Ni vet vilka ni är.
Och ni ska veta att ni är den delen av viken jag tar med mig. Usch så blödig jag känner mig.
Kommer sakna Tösen oxå såklart och Lisa, Max och Bosse. Min familj. Vet 7 veckor går fort, men när man vet att vi inte kommer att ses på så länge även om vi skulle vilja så är det lite jobbigt. För jag kommer inte att åka till Viken under tiden och dom kommer inte ha tid att bege sig emot Gbg. Dessa bönder :). Köpte present till Bosse innan idag. En svart skjorta och en röd långärmad tröja, han kommer bli snygg i det. Får tvinga honom att prova det i morgon när jag är där :)

Ringde en tjej innan som jag ska gå med på skolan. En rödhårig 86:a från Östersund som verkar hur go som helst. Vi ska mötas på centralen och gå på jakt efter skolan tillsammans. Bjöd med mig på en Hallooweenfest iaf. Antar att det är maskerad som gäller, undrar bara vad man ska ha på sig isf. Vad tycker ni att jag ska klä ut mig till?
Ja hon gjorde mig laddad iaf efter att vi utbytt lite tankar kring skolan och allt :)

Mycket babbel om ingenting och allt blev det visst :)

I morgon kanske jag hinner med en blogg mitt på dan, men mer än så vågar jag inte lova.
Borde lägga mig strax, ska upp tidigt i morgon ju för att bli fin. Både om naglar och håret. Håret ser verkligen förjävligt ut nu.. Uscha. Kvart i åtta börjar mina måsten. Så det blir att ställa klockan tidigt och A skulle tydligen ringa och störa mig i natt, det är välkommet faktiskt. 

Sov gott babes. 

Kommentarer
Postat av: StorHanna

Tja Bruden!



Jobba lugnt med alla dagens måsten, å ha en jäkligt skoj sista kväll i viken, 7 veckor kommer gå kanonfort =)... Njut av varje dag..



Kramar från oss

Hanna & Råttan

2008-10-25 @ 12:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0