Andas

Jag fick frågan om jag var promt tvungen att träffa den där killen i Nässjö.
Vad det var för nytta med det eftersom jag ska iväg. Jag blev lite idiotförklarad kan man säga.
Det är ju inte länge sedan jag skrev att jag att jag inte ville träffa någon just nu, att det kändes inte som rätt tillfälle.
Men så träffade jag A. Och jag blev så förvånad när jag åkte ifrån honom första gången. Jag satt lite chockad i bilen med mamma. Vem är den här personen? Och vart fan kom han ifrån?
Det är inget val jag gör nu när jag åker fram och tillbaka. Det är ett måste.
Vi vet inte vad vi gör. Och vi tar en dag åt gången. Planerar inget. Som sagt jag ska iväg i 7 veckor och har inte en aning om möjligheterna att ses under den tiden. Och jag vill inte göra en plan, för jag är rädd. Vi är båda rädda.

Men vi har det bra tillsammans. Vi trivs tillsammans. Vi får helt enkelt gå på magkänsla.


 


Kommentarer
Postat av: Läsare

Men vaddå då.. Spelar roll.. Träffas om ni vill.. 7 veckor går snabbt..

2008-10-17 @ 20:32:19
Postat av: Lovisa

Precis som jag vill ha det, och har:)

you know with who (är det där man ska skriva whoM istället för who?)

7 veckor går skitsnabbt. har redan jobbat på karlssons kakel i 21 veckor nu och det känns som jag började igår. Är ju när man inte är förberedd på det man träffar guldkornen:)

det är du värd sötnöt!

2008-10-17 @ 23:10:48
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tydligen :) Hoppas du kommer på fredag annars lägger jag mig ner och gråter.

2008-10-17 @ 23:47:23
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Lovisa

blir på lördag jag kommer isf. och det ska nog gå att lösa:)

2008-10-19 @ 17:32:35
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0