69:sanningar

1. Jag har inga "hel" syskon (alltså inget syskon där vi både har mamma och pappa gemensamt)
2. Jag fiser ofta i sömnen
3. Hår i mat är bland det värsta jag vet
4. En av mina största rädslor är nålar och sånt, jag backar helst 20 meter om dom håller upp en spruta.
5. Tycker raggmunk är sjukt äckligt
6. Men gillar blodpudding
7. Men favoriten är fläsk,potatis och löksås
8. Är väldigt yrkesstolt av mig
9. Längtar till eget boende
10. Har världens finaste systerson
11. Har aldrig varit otrogen (nej när jag var 15år räknas inte)
12. Blir väldigt paranoid när jag gillar någon ordentligt
13. Älskar mina tatueringar och längtar efter flera
15. Hatar skräckfilmer
16. När många känslor spökar så drömmer jag väldigt mycket
17. Har min katt inneboende hos en av mina bästa vänner.
18. Vågar inte färga håret hemma längre
19. Dansar galet och fjantigt när jag har personer i min närhet som jag är totalt trygg med
20. Kan vara överlägsen och bossig
21. Har oftast svår söndagsångest
22. Anser att sova sked är det bästa sömnpillret
23. Är en bekräftelsehora och står för det
24. Jämnför mig med alla tjejer jag möter
25. Har svårt att dölja om jag inte gillar en människa
26. Vill lära mig dricka rödvin
27. Pluggar fortfarande på det vi lärt oss på Bartenderskolan
28. Nyss upptäckt att jag förmodligen är laktosallergisk
29. Ska göra 2009 till ett händelserikt år
30. Drömmer om att starta eget
31. Fes inför hela biologiklassen när jag gick i åttan
32. Tycker att man är snyggast naken
33. Gick hos talpedagog senast i åtta eller nian och har fortfarande talsvårigheter i viss grad
34. Jobbar hellre med män än med kvinnor
35. Hatar sin hals/haka
36. Har nyligen insett det där med svartsjuka, då det knyter sig i magen
37. Tycker att hon har världens sötaste och goaste mamma
38. Är lillasyster åt tre fantastiska personer
39. Har flera böcker fulla av egenskrivna dikter
40. Kommer alltid ha en stor hatkärlek för Curly sue
41. Måste jag välja film en kväll blir det oftast high school/ komedi
42. Är textkåt
43. Analyserar allt, röst, text, tidpunkt, rörelse
44. Har alltid hatat när folk varit arga på mig
45. Älskar my little pony än i dag
46. Har en grymt fin rumpa
47. Tycker att mina vänner är helt fantastiska
48. Hatar att städ och diska
49. Gillar inte bakelser
50. Min första tungkyss var på en ju-jutsumatta
51. Haft för mycket skurmedel i skurhinken när jag jobbade som städare, så att en på hemmet halkade och bröt benet
52. Alltid varit oerhört försiktig med dom tre orden, Jag älskar dej
53. Men har tydligen sagt det på fyllan till någon jag absolut inte menar det til.
54. Har en pappa som är alokholist
55. Mina föräldrar flyttade i sär när jag var 4år
56. Min första katt hette Hannie och var döpt efter mig av pappas kompis
57. Gillar inte nyårsafton
58. Längtar efter att skaffa hund
59. Gillar att jobba inom nattklubbslivet
60. Har alltid mysbyxor hemma
61. Önskar att jag hade sparat mer pengar
62. Min första bästis var nog Mia
63. Men Therese är den som alltid funnits där
64. Drömmer om ett lyckligt familjeliv
65. Tycker att jordnöttsmör är äcklande
66. Planerar en fylla på Jack Daniels
67. Är dålig på låttitlar som fan
68. Samlar på klänninga
69. Gillar roligt sex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0