Varför?

Jag ligger ensam i min nästan förstora säng.
Den är bara bra när det finns någon som fyller ut den tillsammans med mig.
Annars så gör den så att jag känner mig rätt ensam.
Och ikväll känner jag mig väldigt ensam.
Tänker på Zanna, att hon lämnar mig nu.
Dom jag litar på är inte i närheten.
Olivia flyttade hem till skåne.
Forss är runt om i världen
Och nu Zanna.
Fan jag gråter ta mig fan
Det var inte länge sen jag sa till Put att jag aldrig gråter.
Så nu när jag väl gråter kommer det fortsätta ett tag, och då gråter jag för allt jag borde ha gråtit för sedan sist.
Önskar att det blir Torsdag snart så att jag får åka till Ollan och ligga i sked med henne.
Helvete, det botar allt.

Och Zanna, jag är rädd för att börja om. Jag har inte kraft för det just nu...

Nej ni kära läsare, nu har jag lyckats med ett patetiskt inlägg.
Nu ska jag fortsätta med kvällensysselsättning, vill ju inte förstöra datorn med saltvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0