Trött, tröttare, jag är tröttast

Herre gud, jag kan vara seg på jobbet. Men idag tog priset.
Magen är lite ur form oxå, borde köpa flera liter fil. Inte äta något som kan irritera den.
Så idag ska jag bara ta det lugnt, för min kropp vill inte hänga med i svängarna annars.
Så kalla mig lat, tråkig eller vad ni vill, men jag behöver detta idag.



Jag ville skriva så mycket, gick verkligen hade alla ord rätt i huvudet.
Men nu när det skulle bli verklighet, sprang orden och gömde sig. Dom ville inte yttra sig i meningar. Ville förbli hemliga.
Ja jag vet, jag är hemlig. Jävligt hemlig ibland.

Jaha min hårfärg. Suck. Nu börjar jag att vänja mig vid den iaf. Första dagen blev jag rädd när jag såg mig i spegeln..hahaha.. Jag har solat en del oxå och denna färgen tar fram färger i ansiktet jag inte är van vid. Jag får grönare ögon och mer fräknar. Och jag tyckte att jag var grönögd i det bruna håret.
Jag och ingen annan får väl riktigt grepp om vilken färg jag har nu. Jag har ju massor slingor. En del uppfattar mig som rödhårig men ändå inte, jag vet inte hur jag ska förklara den.
Men jag tror att de flesta tycker att jag var snyggare mörk. Fick kommentaren igår:
- Bli inte ljusare nu!

Jag ska köra en powernapp nu.
När jag får mitt "kontor" ska jag börja skriva liknande inlägg som www.twoforone.blogg.se gör, dom är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0