Tredje gången gilt.

Detta är tredje gång idag som jag försöker att skriva blogg.
Jag är glad att min blogg börjar att bli lite populär. Om jag inte ville ha läsare så skulle jag ju aldrig ha en blogg på nätet så öppet.
Älskar att få kommentarer och att det finns folk som vill följa den.
Mitt trista liv med alla funderingar :o)

Jag ska jobba över idag igen tänkte jag.
Vet ännu inte om jag ska jobba i morgon eller inte.
Får väl be chefen att ta fram sina hundögon och be mig ;o) För då kan jag inte säga nej om någon ber mig hahha.
Eller vi gör såhär. Vi får se hur långt jag hinner idag helt enkelt, hur mycket material det finns när kvällen lider mot sitt slut.
Fan va avvis jag är på er som är lediga idag!
 Jag vill oxå ju :o(

Nähä iväg och göra lite nytta kanske nu då och bege mig.

Kommentarer
Postat av: emma

Tycker det e jätte kul o läsa din blogg, tycker du sätter sprätt på mina tankar oxå :P hehe..

Kram

2008-03-20 @ 22:33:18
URL: http://orkide86.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh så hätligt :o)

2008-03-20 @ 23:29:11
URL: http://dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0