Tittar på Juno igen...

Och det är den scenen när hon gör ultraljud.
Jag ryser alltid när hon sköterska sprutar ut sån där gegga på magen på Juno.
För jag minns alltför väl hur kallt det är.
En gång i tiden hade jag något slags fel på min urinblåsa. Jag trodde konstant att jag var kissnödig. Trotts att jag kissade typ 2ggr i timmen så kände jag mig fortfarande kissnödig.
Så på ett av mina läkarbesök så beslutades det att jag skulle kissa och sen skulle dom göra ultraljud på min blåsa. Titta hur mycket kiss det var kvar.
Men iaf, Jag ligger där på bordet. Sköterskan drar upp mina tröjor och sprutar på och jag reagerar på att det är kallt att få en gegga på magen.
Sköterskan tyckte att det var JÄTTE konstigt. Blev lite hispig till och med... hmm..
I mina ögon är det rätt naturligt att man reagerar som jag gjorde.
Där har jag haft min magen väl instängd under massor tröjor för att hålla den varm (urinblåsa monstert var som snällast om magen var varm.
och så kommer hon med en gegga och tror att jag ska tycka att den är varm och behaglig.
Hallå!
Vem tycker ni var den konstiga här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0