Sex, sex, sex och åter sex.

Jag ligger här på min soffa och funderar på sex.
Åhh nu är hon kåt, tänker ni.
Men jag kan medela er att det är jag inte det minsta just nu.
Jag har inte varit sugen på länge faktiskt.

Hade en rolig disskution igår med, vi kan kalla honom Mr.Big. Jag vet inte hur vi kom in på sex, men det är ju inte ovanligt att det blir så.
Jag sa till honom att han har så dåligt inflytande på mig när jag har lite alkohol i mig.

Det började studentkvällen 07. Jag var lite överförfriskad och Mr. Big insisterar på att han och övriga vakter ska köra mig hem. Så vi går från Harrys till preem macken. Där går Hanna i en lite kortklänning i högklackat med 5 vakter runt omkring sig. Vad jag babblade på om vet nog ingen idag.
Av någon anledning får Mr.Big att svanka emot hans bil. Varför Hanna?

Andra gången var jag inte ensam iaf :o). Då har jag min kära vän Zanna med mig. Zanna och jag ska parta loss på en onsdag. Vi kommer ner och är nyktra i stort sätt. Det är första gången efter att D "dumpat" mig första gången och vem är inte på Frappe om inte han? Jag blir ju inte på topp humör men Zanna lyckas att få mig att fokusera på annat, nämligen det som fanns i våra glas. Mr.Big och Fuzze håller oss sällskap. Det blir plan om efterfest. Mr.Big är nyckter och vi sticker till Fuzze, tar varsin drink och sen ska vi ge upp. Men det slutar med att fröken Hoff ska ge Zanna en svanklektion i hallen.  Zanna är ingen kung på det, men hon har ju sina bröst ist :o) Hahha

Tredje gången var väl inte överdrivet länge sen. Även denna gången var Zanna med och det var efterfest igen med lite mer folk. Och som vanligt tar Mr.Big upp min "svanktalang" och det slutar med att jag svankar uppe på ett pokerbord. Igen nu: Varför Hanna?

Alla har vi konstiga saker för oss på fyllan, visa ska alltid visa brösten, andra snoppen, en del klämmer folk på rumpan och jag, ja jag svankar.

Men nu har jag väl ändå spårat ut med mitt bloggande? Det skulle handla om sex ju.
Och jag är trött på sex på något konstigt vis, tycker inte att det är så kul längre.
Fick mess igår:
Så när får jag se din lägenhet Hanna?
Det kunde lika gärna ha stått:
När ska vi knulla?

Jag har inte vågat ta några intiativ nu med Jens känner jag, för jag är rädd. Rädd för att vara någon trösttjej, rädd för att det ska balla ur igen, rädd för att ha lagt ner tid.
Och nu frågar jag er: Är jag knäpp?
Men jag är faktiskt rätt trasig när det gäller förtroende för killar och relationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0