Segis söndag

Ja det är verkligen en seg söndag idag.
Men jag har ju faktiskt tvättat två tvätter, extremt krävande.
Sen damsugit och dammat en del av vardagsrummet.
Ted lagade mat åt oss idag, gaah va gott.
Tack Ted! Jag ska laga efterrätt någon dag, kanske i morgon?

Pratade med en killkompis innan som har tjejer upp till halsen.
Så frågade han mig:
-Men Hanna har inte du någon du flörtar med?
Och vet ni? Nej det har jag inte. Alltid brukar det finnas någon som förgyller min telefon lite.
Men det är skrämmande tyst.
Fast det är inte så skrämmande.
Jag tycker det är lite skönt. Finns absolut ingen jag vill ha, ingen jag är nyfiken på. Nada.
Hahaha.
Är ni förvånade?
Det är jag, jag är ju alltid jävligt nyfiken.
Men min ork för att dejta och så är som bortblåst.
Nej jag väntar nog gärna tills han står där framför mig en dag.
Eller så en dag så försöker jag skynda på det igen när jag blir uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0