Om du bara visste Hanna

Han ler emot mig i förbi farten och säger:
- Om du bara visste Hanna...
Jag ler tillbaka och vi går åt varsitt håll.

Vill nu någon förklara?

Jaha sitter här och laddar för lite spagetti, en dusch och sedan ta tag i min lya. Ärlighetsmannen kommer och det behövs städas efter festen. Han är inte så känslig som tur är hahha eller har jag fel?

Lugnt på jobbet. Det var lite prat om att lägga ner skiftet. Det andra skiftet hurrar och vårat suckar. Antingen läggs skiftet ner eller så ska det utökas. Det är bara vi i förpiken som har ett fungerande skift idag och det är många fler stationer som behöver att funger så jag förstår Friberg.

Jaha kattunge på g. Ska peka ut vilken jag vill ha ,dom är nu lite mer än en vecka. Gaah jag kommer förmodligen att bli helt galen när jag ser dom :)

Jajaja nu ska jag göra den där pastan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0