Olivia med makten

Jag har gått runt med inte humöret på topp hela dagen
Tillbringade morgonen i sängen med laptopen i knät. Jag klev ur sängen vid två.

Det är tungt just nu, väldigt tungt.
Men jag klarar att gå igenom det, för jag är stark.
Det är inte första gången i livet som jag känner mig ensam.
Och spelar ingen roll att du säger att jag inte är det, jag känner mig ensam.

Olivia ringde iaf, jag pratade med henne när hon var i sovandes tillstånd igår.
Jag började att gråta idag igen.
Sådär nu har den spärren lossat. Nu kommer jag fortsätta att gråta ungefär veckan ut förmodligen.
Grattis.
Men det är skönt att få åka ner till skåne nu och bara gosa med Ollan och Kitty.
Jag ska ta med mina vindtätta byxor och gympa skorna så ska jag ut och busa med Kitty hela fredags förmiddagen och sen hem och göra iordning mig inför det att Ollan slutar så ska vi till Nova center.
Shoppa lite.
Ja jag ska vara veromodabrud hela helgen. Bara gå runt och vara snygg. 
Jag och Ollan är faktiskt jävligt bäst ihop. Livsfarliga.
Nej vi är inte snyggast, men vi får det där lilla extra när vi är i samma rum.
Jag undrar vart min mp3 är nu inför resan och alla batterier, jag la dom på något bra ställe det vet jag.
Hmmm. 

Jaha Mc Donalds idag jupp jupp...

Fan jävla bajs.

Tackar mig själv föresten att jag lagt av att sminka mig så ofta, jävligt praktiskt såna här dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0