När hjärtat ömar

Mitt hjärta ömar.
Jag har inte ont, men det känner sig slitet.
Önskar ett plåster skulle hjälpa, kanske en bedövningsspruta rakt igenom hjärtat skulle funka?
Ja jag känner mig inte på topp.
Jag känner mig inte i botten.
Jag är mitt emellan allting och jag vet inte hur jag ska komma därifrån.
För mitt emellan himmel och helvete är det inte enkelt att vara.
Som sagt något måste hända. Något måste få mig att bli lockad.
Jajaj det löser sig väl.

Zanna ringde igår. Christian med vän kommer ner i helgen och festar med oss.
Spännande.


Jag funderar på mitt hår, det är tråkigt. Känner mig inte snygg såhär.
Jag vill nog vara ljusare om jag ska var blond och i med löshår.
Annars kan jag lika gärna vara mörk.

Jaja ta tag i dagen nu kanske...hmmm....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu skriver ja en kommentar till dej:) hoppas du finner din lycka snart så du kan befinna dej i himmelen:)

2008-03-19 @ 11:08:14
Postat av: Hanna

Va glad jag blev Sandra! Duktig flicka!

2008-03-20 @ 01:24:29
URL: http://dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0