Min mamma och min chef

Jag satt och kom och tänka på min mamma. Hon var i viken förra helgen hos oss.
Jag har ju självklart berättat för mamma om min skendräktighet jag hade förra veckan. 
Att mina arbetskollegor varit på mig så mycket att trotts att jag hade mens att jag var tvungen att kontrollera det.
Så att jag var säker.
Mamma hade berättat vidare detta för moster V.
Jag älskar min moster V, vi är verkligen bästisar. Men moster V hade när mamma berättat om mitt "äventyr" till apoteket kläckt ut sig då:
- Men har Hanna haft samlag?
Tur att någon tycker att jag är lite oskuldsfull ;o)


Fick ett mess igår från något konstigt nummer:
"Du går väll inte vilse i spenaten? .J." 
Jag svarar:
"Nej det hoppas jag inte"
 Satt och funderade på att det var väldigt konstigt mess vem kan det vara. Kollade eniro. Jaha det var chefen. Så jag skickar igen och våra utbytta mess löd såhär:
"Haha jag hade glömt spara numret förra helgen. Hej :D. Tänkte på dej innan, jag höll i en tuschpenna förut."
"Det är bara att säga till när du vill prova, jag ställer alltid upp.."
"Va snällt, jag säger till när jag känner behov av att ha en tuschpennakork i röven."
"Ha,ha,ha det är därför jag gillar dej Hanna, du har min humor..."
"Man ska bjuda på sig själv. Jag måste ju vara på samma nivå som er killar för att överleva ;o)"
"Är det tufft? Du måste säga till i så fall. Jag tycker att du har skin på näsan och är väldigt duktig på ditt jobb. J."
"Haha nej då jag trivs som fisken i vatten på jobbet :o) Jag älskar mitt jobb. Oj vilket beröm jag får då. Vad för du då?"
"Ritar...och du?"
"Ritar? Sitter med datorn i knät och tittar lite på tv."
"Åkte du inte till syrran? Var är du och surfar då? ritar med tusch..."
"Jag är hos syster, har mobilt bredband så jag kan surfa vart som helst. Jag har varit duktig och byggt kaninbur ju. Haha sitter du och leker med barnens pennor?"
"Nä, dom är för små....å du sitter och klickar på musen..."
"Haha ja när man är uttråkad så måste man ju hitta på något..."

Är det uppenbart att jag har en bra relation med min chef?
Nej men det är skönt att vi är som vi är emot varandra. Mycket skämt hela tiden. Heheh..

Jag ska under dagen skriva om Mr. Right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0