Magin att vara älskad av en hund

Jag har skrivit och tjatat mycket om Kitty.
Grejen är att jag inte överdriver om hur mycket vi tycker om varandra.
Jag har fått det bevisat ända sedan jag kom hit igår kväll.
Kitty flög ur bilen när jag öppnade dörren och hoppade och var helt galen av lycka.
Hon försökte krypa fram till mig i förarsättet och hon gnällde hela tiden.
När vi kom hem till Ollan så gav jag hennes present jag köpt med, måste ju alltid ha med mig något till Kitty.
En mjukis sköldpadda, som hon alltid velat ha.
Lyckan var maximal. Hon sprang runt med sin mjukis sköldpadda och skulle var vid mig hela tiden.
Och pussas och busa och hon visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen.
Olivia sa till Mattias:
- Jag har ju alltid sagt att Tant Hanna är den bästa hon vet, där ser du beviset.
Hon låg som sagt hela tiden vid mig.
Mattias och Olivia gick och la sig och Kitty hoppade upp i deras säng.
Jag sa till Kitty att jag blev lite besviken på henne och sa till henne att komma.
Hon kom och sen har hon legat hos mig HELA natten. Gick inte upp ens när Olivia och Mattias skulle till jobbet.
Så hon och jag har delat på en tältsäng. Så jag har sovit på en yta på 70*100cm. Trångt och mysigt :o)
I morse när jag vakande så kröp hon upp till mig och myste som en tok.
Det är så om Olivia skulle gå bort av någn anledning eller om hon inte skulle kunna ha henna kvar så är det till mig Kitty ska.
Olivia har sagt det till alla.

Jag började lite smått att städa Olivias lägenhet, jag tycker att min är lite små äcklig. Men Ollan slår mig faktiskt *skrattar*
Så jag har att styra med. Sen har jag ju lovat Kitty att vi ska ut och busa och så, annars får vi ta det när Ollan kommer hem.
För städas måste det göras inför ikväll för hennes far kommer hit.
Så nu ska jag återgå till det :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0